Trucuri pentru o pagina Facebook de succes

Exista multe posibilitati pe internet de a promova o marca sau o afacere, insa atat de multe posibilitati pot duce la probleme cum ar fi saturarea informatiilor pentru consumatori sau lipsa ideilor de a excela si a atrage atentia clientilor, prin urmare am compilat cateva sfaturi esentiale pentru a crea o pagina de Facebook de succes.

Nu abuzati de continutul publicitar
O eroare pe care intreprinderile o fac de obicei cu paginile lor Facebook este sa o completeze cu publicatii despre produsele si promotiile lor.

Este in regula sa postati continut publicitar pentru a va ajuta sa vindeti produsele voastre, dar daca veti abuza de acest tip de publicatii, mai degraba decat de vanzare, cel mai probabil fanii vor inceta sa va mai urmareasca.

Trebuie sa tineti mereu cont de faptul ca ideea principala de a avea o pagina pe Facebook este sa atrageti adeptii si sa ii pastrati si sa nu sa serveasca atat de mult ca un mijloc de a vinde produsele sau serviciile voastre.

Publicati continut relevant
In loc sa completati pagina cu continut publicitar, este mai bine sa o faceti cu continut relevant pentru publicul vostru.

Trebuie sa incercati intotdeauna sa publicati continut care este de interes sau utilitate pentru publicul vostru si care va permite sa-l faceti sa va urmareasca, sa fie intotdeauna constient de voi si sa dea share publicatiilor voastre.

Publicati continut eficient
Pentru ca publicatiile voastre sa fie eficiente, adica sa fie mai degraba capabile sa primeasca comentariu dupa comentariu, este recomandat sa fie scurte (intre aproximativ 100 si 250 de caractere).

De asemenea, inainte de a publica continut care consta exclusiv din text, este recomandabil sa publicati continut care consta in imagini sau videoclipuri, deoarece acestea tind sa genereze un interes mai mare pentru utilizatori.

Publicati in mod constant
Pentru ca utilizatorii care viziteaza site-ul sa vada ca exista o activitate pe el si sa fie incurajati sa va urmareasca si pentru ca adeptii vostri sa aiba mereu stiri de la voi, este necesar sa publicati in mod constant continut.

Publicati la momentele potrivite
In cele din urma, este recomandabil sa publicati continut in momente cand exista mai multe sanse ca audienta voastra sa il vada si sa decida sa interactioneze.

In general, se recomanda publicarea de luni pana vineri de la ora 13:00. pana la ora 4:00. adica atunci cand utilizatorii Facebook interactioneaza cel mai mult cu publicatiile, desi trebuie sa aveti in vedere faptul ca nu toate audientele sunt la fel.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *